Ik heb een vraag

Heeft u algemene vragen over Goede Dag of Goede Dag Online?

Belt u dan met de coördinator Goede Dag (Sterker Sociaal Werk) via telefoonnummer 06-57397895 of stuur een mail naar info@goededagnijmegen.nl.

Heeft u een vraag over- of probleem met uw laptop, tablet, e-reader of smartphone?

Neemt u dan contact op met het digitaal café van Seniorweb en OBGZ via telefoonnummer 024-3274999. Het digitaal café is bereikbaar van ma t/m vr tussen 10.00 – 16.00 uur, hier zijn geen kosten aan verbonden.

U kunt ook bellen met Seniorweb landelijk via 0800-0506. U kunt met al uw digitale vragen hier terecht, u ontvangt tevens de eerst drie maanden gratis hulp en ondersteuning als u een lidmaatschap afsluit.

Heeft u liever face-to-face ondersteuning? Dat is begrijpelijk, maar lastiger te realiseren gezien de coronamaatregelen. Het is eventueel mogelijk om een vrijwilliger langs te laten komen, die met u op gepaste afstand en beschermingsmateriaal kijkt naar uw probleem, maar mocht u dit kunnen oplossen binnen uw eigen netwerk of via een telefoongesprek dan heeft dat de voorkeur.

Heeft u een algemene vraag omtrent ouder worden en woont u nog thuis?

Neem dan contact op met Langer Thuis Nijmegen via telefoonnummer 088 – 00 17 121 (werkdagen 8.30u – 12.30u)